Marketing wideo to jeden z najlepszych sposobów na tchnięcie nowego życia w biznes.
Wielu właścicieli firm dostrzega potencjał w marketingu wideo, ale ma ograniczoną wiedzę na temat jego skutecznego wykorzystania. Tym się od nich różnisz. Dzięki poradom zawartym w tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by marketing wideo działał dla Ciebie.Kiedy tworzysz film w celach marketingowych, widz musi Ci uwierzyć. Wszystko, co jest sfałszowane w filmie, czy to Twoje tło, czy zachowanie, odrzuci je. Jeśli chcesz, aby uwierzyli w to, co próbujesz im powiedzieć, bądź szczery, przejrzysty i wyjdź jako ciepły i przyjazny.Nawet jeśli próbujesz wypromować firmę, dobrym pomysłem jest trochę osobiste podejście do dostarczania wideo. Oznacza to, że możesz dzielić się osobistymi historiami, które mogą pomóc Ci połączyć się z innymi. Upewnij się, że zachowujesz profesjonalizm, ponieważ w przeciwnym razie możesz stracić użytkowników.Jeśli ludzie mają trudności z używaniem jednego z Twoich produktów, nagraj film pokazujący im, jak należy to robić. Ten rodzaj wideo nie tylko pomoże rozwiązać problemy Twoich obecnych klientów, ale także pomoże pokazać nowym klientom, dlaczego powinni kupić Twoje produkty.Kiedy Twoi klienci pytają w kółko o to samo, nagraj film, aby im odpowiedzieć. Dzięki temu będą mogli szybko rozwiązać swoje problemy bez konieczności wysyłania e-maili lub dzwonienia do Twojej firmy. Oszczędza to pieniądze na obsłudze klienta i buduje relacje zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.Wszystkie Twoje filmy powinny być jak najbardziej ponadczasowe. Mówiąc o premierze produktu lub nowym produkcie, może być trudno zrobić film, który ludzie będą chcieli obejrzeć za 6 miesięcy od teraz. Jeśli skupisz się na produkcie, a nie na dacie premiery, stworzysz film, który ludzie będą oglądać w przyszłości.Twoja kampania marketingowa wideo odniesie sukces, jeśli będziesz konsekwentny i regularnie tworzysz nowe filmy.
Nie musisz poświęcać godzin na tworzenie cotygodniowego wideo; nagrywanie siebie mówiącego przed kamerą przez dziesięć minut byłoby dobrą aktualizacją wideo.
Klienci będą subskrybować Twoje filmy, jeśli nadal będziesz korzystać z tego medium.Jeśli regularnie publikujesz filmy, musisz się tego trzymać. Z biegiem czasu ludzie zaczną przewidywać filmy od Ciebie i Twojej firmy. W ten sam sposób, w jaki ludzie śledzą programy telewizyjne, oczekują, że Twoje filmy zostaną opublikowane o określonej godzinie i w określonym dniu. Daj im znać, jeśli nie będzie aktualizacji lub nowego filmu.Szukając inspiracji, wypróbuj YouTube Suggest, aby znaleźć pokrewne tematy, na które możesz porozmawiać. To daje ci drzewo różnych pomysłów, które możesz wykorzystać wprost lub mogą wywołać pomysł na temat w twoim umyśle. Im więcej badań wykonasz, tym więcej pomysłów wpadniesz.Używając filmów do promowania swojej firmy, pamiętaj, aby dodać link do swojej witryny. Jeśli ktoś obejrzy Twój film i jest zainteresowany Twoją firmą, więcej informacji będzie w zasięgu jednego kliknięcia. Te linki można dodać w opisie filmu lub w najechaniu napisem do filmu. Jednak robisz to, upewnij się, że link jest dobrze widoczny i zawsze aktualny.Marketing wideo może przynieść firmie wiele obietnic. Wielu właścicieli firm zdaje sobie z tego sprawę, ale brakuje im jednego kluczowego elementu potrzebnego do korzystania z marketingu wideo. Masz teraz ten kluczowy element. Wykorzystaj go dobrze i uczyń marketing wideo swoją najbardziej skuteczną strategią biznesową.