Niezależnie od tego, czy używasz marketingu e-mailowego, aby po prostu zyskać dodatkowe uznanie dla swojego domowego biznesu, czy też stosujesz szeroko zakrojoną kampanię marketingową mającą na celu dotarcie do milionów, może to być bardzo skuteczna forma marketingu.
W tym artykule znajdziesz kilka świetnych wskazówek dotyczących prowadzenia skuteczniejszej kampanii e-mail marketingowej.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Dwu- i trzykrotnie sprawdzaj swoje e-maile, zanim naciśniesz przycisk „wyślij”. Dokładność jest ważna we wszystkich formach korespondencji, w tym w e-mailach i biuletynach. Zanim wyślesz wiadomość do ludzi, upewnij się, że jest ona prawidłowo ułożona, aby wywarła zamierzony wpływ na czytelników. Ponadto, jeśli w wiadomości e-mail znajdują się linki, upewnij się, że działają prawidłowo, testując je.Aby zwiększyć podekscytowanie swoich klientów, jeśli chodzi o otrzymywanie wiadomości e-mail, powinieneś spróbować zapewnić specjalne rabaty i dać limitowane promocje w swoich biuletynach. Jest to metoda marketingu e-mailowego, która sprawia, że Twoi subskrybenci czują, że otrzymywanie Twoich e-maili jest dla nich korzystne, a także zachęca ich do zapisywania się na znajomych. Możesz promować to jeszcze dalej, tworząc plan nagród za polecenie, który nie tylko zwiększy liczbę subskrybentów Twojego newslettera, ale także pulę potencjalnych kupujących.Ogranicz swoje marketingowe wiadomości e-mail do tylko jednego na tydzień.
Twoi klienci często otrzymują kilka wiadomości dziennie i są bardzo zajęci swoim życiem.
Jeśli wyślesz zbyt wiele e-maili, ludzie będą się denerwować i zablokują te wiadomości lub wypiszą się z Twojej listy.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Teraz, gdy dysponujesz już skutecznymi i sprawdzonymi taktykami e-mail marketingu, nadszedł czas, aby z nich skorzystać! Powyższe wskazówki pomogą zmienić Twoje nijakie programy marketingowe w skuteczne, wykorzystując pocztę e-mail i Internet, aby dotrzeć do nieograniczonej liczby odbiorców i dotrzeć tam ze swoim przekazem.