Co to jest strona SEO?

Skuteczna strategia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) obejmuje różne taktyki w ramach Twojego cyfrowego marketingu.

Niektóre taktyki SEO obejmują marketing treści, publikowanie blogów i techniczne SEO (takie jak zapewnienie, aby Twoja witryna jest szybka i wydajna).

Aby być wysoko w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe, musisz zastosować wszystkie te taktyki. Ale prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest zbudowanie wielu stron SEO i uporządkowanie reszty treści wokół nich.

Definicja strony SEO

Optymalizowana strona SEO to strona internetowa kierowana na określone słowo kluczowe. Jego głównym celem jest zwiększenie ruchu na stronie dla określonego terminu i przekształcenie odwiedzających w potencjalnych klientów. Strona SEO powinna być ściśle dopasowana do Twojej firmy i tego, co robisz.

Strony SEO mogą służyć do budowania klastrów słów kluczowych i koncentrowania strategii linkowania wokół jednego głównego celu. Możesz myśleć o stronie SEO jako „centrum” klastra tematów / treści. Dobry SEO copywriting https://prowadzenie-bloga.com/seo-copywriting/ to podstawa na drodze do odpowiedniej optymalizacji własnej strony internetowej. Wiedzą o tym doskonale właściciele stron informacyjnych oraz osoby prowadzące własnego bloga.

Co decyduje o sukcesie strony SEO?

Oto krótka lista cech, które sprawiają, że strona SEO odnosi sukces:

Wiele treści, obrazów i tagów nagłówka (takich jak H1, H2) na stronie, które są zoptymalizowane pod kątem słowa kluczowego

Wyraźny punkt konwersji, na przykład „Pobierz studium przypadku” lub „Poproś o wersję demonstracyjną”

Przekonujące wezwanie do działania poniżej formularza, które jest bardziej przekonujące niż zwykłe „Prześlij”

Jasne znaczenie dla Twojej firmy, produktu i / lub usługi

Bardzo mało, jeśli nie ma linków do innych stron

Wiele linków prowadzących do tej strony, takich jak globalna stopka witryny i różne artykuły na blogu