Warszawa jest miejsce, gdzie siedziby posiada wiele firm, niekiedy zachodzi potrzeba przeniesienia biura w inne miejsce.
Należy wówczas sporządzić plan przeprowadzki, będzie on potrzebny aby przeprowadzka odbyła się szybko i sprawnie. Należy sporządzić listę wyposażenia biurowego, z którego korzystamy najczęściej, lub takie, które jest niezbędne do pracy. Będą to przykładowo komputery, czy biurka na których pracujemy. Inne mniej używane rzeczy, mogą zostać spakowane na początku, natomiast potrzebne na końcu, aby jako pierwsze zostały wypakowane. Kiedy planujemy nowe inwestycje, warto je wykonać po lub w trakcie przeprowadzki, może być to przykładowo wymiana starych mebli biurowych, wówczas całość zajmie nam mniej czasu.
Ważnym elementem przeprowadzki będzie właściwe zabezpieczenie przewożonych rzeczy.
Chodzi przykładowo o sprzęt komputerowy, monitory, czy też drukarki, na które zwrócić szczególną uwagę. Z drukarek, można wyjąć tonery, czy też tusze, przewieźć je oddzielnie. Uszkodzenie tonera, mogło by spowodować zabrudzenie innych przewożonych przedmiotów. Jeżeli nie posiadamy odpowiedniej logistyki aby we własnym zakresie przewieźć wyposażenie, powinniśmy wynająć firmę przeprowadzkową. Z pewnością w Warszawie znajdziemy fachowców, którzy szybko i sprawnie przewiozą wyposażenie naszego biura – tutaj ciekawa oferta Adexim.
Posiadają oni odpowiednie ciężarówki, wiedzą jak zapakować wyposażenie aby nie uległo uszkodzeniu, mają także pracowników, którzy poradzą sobie z ciężkimi i dużymi meblami. Niekiedy wyniesienie z biura dużych mebli może być kłopotem, zwłaszcza, kiedy w budynku znajdują się wąskie klatki schodowe z poręczami, nad którymi trzeba będzie przenieść część wyposażenia. Firma posiada odpowiednie pudła, czy też materiały do zabezpieczenia bardziej wrażliwych sprzętów. Wynajęcie firmy przeprowadzkowej, to także oszczędność czasu, wiele firm nie może pozwolić sobie na przestój, dlatego też niektóre firmy realizują przeprowadzki w weekendy. Warto całą operację przeprowadzić w ciągu jednego dnia, tak aby można było w poniedziałek rozpocząć pracę w nowym biurze.