Jak wykorzystać gadżety promocyjne w budowaniu marki firmy

Kiedy wybieramy gadżety reklamowe, które mają za zadnie służyć promocji naszej firmy powinniśmy je jakoś zróżnicować.

Z jednej strony powinny się więc w nich znaleźć cukierki czy lizaki firmowe, tanie, zwykłe długopisy, z drugiej strony nieco droższe formy jak np. kubki reklamowe czy notesy firmowe. Bardzo ważne jest aby gadżety promocyjne nie były tandetne, nie odstraszały taniością, a prezentowały się efektownie. Najlepiej sprawdzają się gadżety reklamowe, które są jednocześnie funkcjonalne, takie jak wspomniane wyżej kubki. Możemy oczywiście zdecydować się najtańszy, najprostszy model. Musimy jednak sobie uświadomić sobie jaka jest rola takiego kubka. Ma on budzić pozytywne konotacje z naszą firmą. Lepiej więc wybrać kubek w ciekawym kształcie, z dobrej jakości porcelany oraz z wygodnym uszkiem. Taki, który stanie się ulubionym kubkiem naszego klienta. Taki, który będzie w częstym użyciu. Bo tylko wtedy będzie on właściwie pełnił swoją rolę. Poza samym designem ważne jest oczywiście w ciekawy sposób umieszczone na nim logo naszej firmy. Nawet zaś jeśli stanie się on kubkiem przechodnim, to istnieje szansa na to, że w końcu trafi on do osoby, która stanie się w przyszłości naszym potencjalnym klientem. Obecnie mamy do wyboru różne kosze upominkowe, mogą posiadać różne form nie musi być to tradycyjny kosz.

Można wybrać przykładowo bardzo gustowny kuferek, cz też nawet wiaderko z szampanem i słodyczami.

Do każdego kosza można dołączyć także bilecik, karteczkę z życzeniami. Jest to bardzo ciekawy pomysł na przypomnienie klientowi o naszej firmie. Można wysłać je przykładowo z okazji świąt, klient z pewnością poczuje się doceniony. Dbanie o klienta to bardzo ważny element działalności każdej firmy. Wykorzystanie koszy prezentowych jest bardzo dobrym pomysłem na zjednanie sobie klientów. Jeżeli poszukujemy ciekawych pomysłów na kosze promocyjne warto odwiedzić stronę nobilia.pl gdzie znajdziemy wiele ciekawych, gotowych koszy reklamowych.